Archive for August, 2009

62. nap

Sunday, August 9th, 2009

Súly: 92,5 kg

Reggeli: húsleves

Ebéd: fasírt

Vacsora: tejfölös kenyér, rántott csirke

Elmentem Ausztriába, gyalogtúra. Ahogy visszaértem, frissítek.

61. nap

Sunday, August 9th, 2009

Súly: 92,9 kg

Reggeli: gyulai kolbász

Ebéd: croissant

Vacsora: tejfölös kifli, sonka

Bicikli: 5 óra 35 perc, 61,2 km, 10,9 km/h, 45,3 km/h max, 1500m szintemelkedés

60. nap

Friday, August 7th, 2009

Súly: 92,7 kg

Reggeli: melegszendvics

Ebéd: paradicsom

Vacsora: fokhagymás kifli, tarja, joghurt, kecskesajt

Bicikli: 1 óra 6 perc, 10,9 km, 9,8 km/h átlag, 40,6 km/h max

59. nap

Thursday, August 6th, 2009

Súly: 92,3 kg

Reggeli: Francia bundáskenyér(?) (sonka, sajt két szelet kenyér közt)

Ebéd: töltött káposzta

Vacsora: 2 falat pörkölt, 5 db sültkrumplival

Séta: 2 km

58. nap

Wednesday, August 5th, 2009

Súly: 91,8 kg

Reggeli: fokhagymás kifli, kefír, gyulai

Ebéd: fokhagymás kifli, kefír, sonka

Vacsora: -

Séta: 4,3 km, 5,1 km/h átlag

Megjött a Garmin Oregon 550t \o/ Gondolkoztam sokat, hogy egy egyszerű GPS loggert szerezzek, vagy egy rendes GPS-t. Alapvetően a logolás fontos most nekem, de úgy döntöttem, hogy ha már veszek, akkor normálisat, amivel talán nem tévedek el :)

Turistautak.hu térképet azonnal rá is töltöttem, teljesen korrekt. Maga a kütyü hidegindítás után 1-2 perc alatt megtalálta a műholdakat, utána 2-3 másodperc elég neki. A GPS teljesítményéről annyit, hogy még a szobában is van jel, igaz 10 méteres pontossággal, de legalább van. Érintőképernyős, kényelmes használni, bár az iGo-hoz szokott agyamnak át kell állnia.

Van benne iránytű, melynek segítségével a 3D nézet arrafele forog amerre állok.

Nagyobb tesztelésnek még nem tudtam alávetni, csak egy kis sétát tettem vele. Előreláthatólag pénteken lesz az első éles bevetése, utána részletesebben írok majd a tapasztalatokról.

57. nap

Tuesday, August 4th, 2009

Súly: 91,8 kg

Reggeli: kőrözöttes pirítós, kecskesajt, gyulai kolbász

Ebéd: szezámmagos répasaláta

Vacsora: paprikáskrumpli

Has: 6×10

Séta: ~12 km

56. nap, összegzés

Monday, August 3rd, 2009

56. nap, 8. hét. Nem tűnik ennyinek.

A 28. napon a kitűzött célom 92-93 kg volt. Ez az utóbbi pár nap súlyainak összehasonlításával (93,9 kg, 92,7 kg, 91,8 kg) úgy gondolom, hogy megvan. Gondolom most űrültem ki rendesen a túrázás után.

Az utóbbi négy hétben (és összesen) a mozgásom eképp alakult:

Bicikli: 15 óra 48 perc, 244,9 km (37 óra 54 perc, 567 km)

Séta: 24,1 km (31,9 km)

Has: 480 (760)

Úszás: 1 óra 5 perc (4 óra)

Gokart: 40 perc

Evezés: 5 nap

Nem mondom, hogy sokat mozgok, de nagyjából nap, mint nap. Sétálni is elkezdtem, készítem magam az aug. 9.-i túrára. Rá is fér a lábamra, térdem még nem bírja annyira a terhelést. Tegnap rájöttem, hogy miért fájt a jobb lábfejem állandóan. A szokásos, túlságosan meghúztam a fűzőt és nagyon szorította a lábamat. Ez érdekes, mert régen ilyen problémám nem volt, ellenben snowboardozáskor is ez volt az az ok, ami miatt állandóan fájt a lábam, szóval nem értem.

A tegnapi 8 km séta nem volt túlságosan megterhelő, hiába, lassan 10 kilóval kevesebb súlyt kell mozgatnom. Ha azt veszem, hogy kicsik is lesznek a túrán (ált. sulis szervezésű), akkor 16, 24 km-nél többet nem hiszem, hogy sétálnánk egy nap. Az meg nem annyira gáz.

Szóval 56 nap alatt 100-101 kg-ról lejöttem 92-93 kg-ra, szerintem elég jól haladok. Nem túl gyorsan, nem túl lassan, pont megfelelő mértékben fogyok. A következő 28 napos tervem nagyjából 90 kg alá jutni stabilan. Tehát 88-89 kg teljesen jó célkitűzés szerintem a 84. nap végére. Ha túlteljesítem, akkor nincs gond, és ezt, ha ilyen mértékben fogyok tovább, akkor nem lehet nem teljesíteni. De ha mégse, akkor sem esek kétségbe :) Év végéig adtam határidőt magamnak a 82-83 kg eléréséhez, az bőven tartható.

Bringa mellett elkezdek majd gyalogtúrázni is terveim szerint, és ezt szeretném ősszel, télen is folytatni. Heti 1 geoláda felkeresése szerintem elég jó kis mozgás, persze függően attól, hogy merre található.

Majd dokival kell konzultálnom, mert sajnos hajlamos a család a visszérre így nekem is kialakult, szóval orvosi tanács kell majd, hogy milyen sportot és hogy űzhetek. A műtét valószínüleg elkerülhetetlen lesz, azzal csak az a baj, hogy legalább fél év ágyban pihi, és gondolom utána se nagyon lehet terhelni a lábat. Futni annyira nem akarok, bár teniszezni, vagy squasholni jó lenne megtanulni. Mindegy, majd a doki megmondja, hogy mit szabad majd és mit nem.

56. nap

Monday, August 3rd, 2009

Súly: 92,7 kg

Reggeli: húsleves

Ebéd: 2 db keménytojás

Vacsora: szezámmagos répasaláta

Séta: 8,5 km

55. nap

Sunday, August 2nd, 2009

Súly: 93,9 kg

Reggeli: kőrözöttes pirítós

Ebéd: kőrözöttes pirítós

Vacsora: kőrözöttes pirítós, pizza maradék

54. nap

Sunday, August 2nd, 2009

Súly: 93,7 kg

Reggeli: pizza maradék

Vacsora: pizza

Semmi extra ezen kívül.